piątek, 14 listopada 2014

"Co lubię, a czego nie znoszę, czyli kilka słów o mojej osobie"


Nie będę nikogo oszukiwać i pisać jaka to jestem zajebista, bo nie jestem.
Mam swoje wady, humorki, zachcianki, ale przynajmniej jestem sobą. 
Są ludzie, którzy mnie taką lubią, a są też tacy, którzy nie koniecznie. 



Ten ludź po prawej to ja, za to ten po lewej to Nela. Jedna z osób, które pomimo moich ciężkich zachowań i robienia z siebie idiotki na środku miasta, dalej się do mnie przyznają. 




Ten cosiek wyżej to efekt mojego nudzenia się w domu. Jest tego więcej, ale oszczędzę to na inne okoliczności.
Oprócz rysowanie zajmuję się jeszcze tańczeniem, graniem na pianinie i gitarze. 
A moim ulubionym zajęciem jest wkurzanie brata. 


Jestem buntowniczką, idę przez życie pełna optymizmu... a przynajmniej dopóki nikt mi nie zgasi światła. 


Mam psa z ADHD, który liże ludzi po nogach i gryzie po rękach. Ale i tak jest taki kochany, że nie sposób się na niego gniewać, no przynajmniej do czasu kiedy nie próbuje ci odgryźć nosa.



Nienawidzę ludzi, którzy udają moich przyjaciół, a kiedy się tylko obrócę to obrabiają mi dupę. Nienawidzę pustych lasek, które robią z siebie diwy w szkole. 
Nienawidzę par, które obściskują się na środku chodnika. 
Nienawidzę... szpinaku.


Koniec zanudzania moją osobą i serdecznie gratuluję tym, którzy dali radę przeczytać to całe. 



Domi

6 komentarzy:

  1. No ciekawie się zaczyna :) Kochana ja muszę z tobą wytrzymywać :* <3
    Czekam na kolejny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana <3 Nawet nie wiesz jak się wzruszyłam - Nela <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudownego pieska :D
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w blogowaniu! :)
    http://madgirl96.blogspot.com/2014/11/life-is-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, najważniejsze to być sobą i nigdy się dla kogoś nie zmieniać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy w blogosferze, powodzenia w blogowaniu! ;3

    OdpowiedzUsuń